Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Wednesday, December 7, 2011

kU RELAKAN pEmeRgian mu

kau hilang bila kutiba...kau datang bila ku kecewa....terasa sngt diri dipersenda...kuharap berakhirnya permainan sandiwara mu ini...memang aku tak mengerti..:'(..

penantian ini hanya permainan tarian atas tali yang nipis bagi dirimu..:)..bila hatimu tergerak utk kebawah maka jatuh la kedalam jurang itu...tapi klau terus lurus diatas tali itu dgn hati yang telus untk kecapi penghujungnya insyaAllah..:)...

Wajahmu menikam memperlahankan waktu...:'(..aku pasrah segalanya...aku yang kesorangan ditimpa permasalahan ini..janji manis yng dicurahkan mendera hati dan perasaan..:'(..terima kasih hnya mampu saya ucpkan....:'(..

maafkan segala silap saya...sepanjang bersama awq...

1 comments:

Seorang Pembicara said...

semoga mendapat cinta yg lebih diredhai. :)

Post a Comment